BC - live the dream

En toaställare....

Kategori: Allmänt

image65När jag var på toaletten idag, på jobbet, kände jag att jag nog är ganska lycklig!
Jag slutade liksom klockan 15... Ska till gymet och bygga muskler och förhoppningsvis bränna lite fett....o sen börjar det ju bli sommar och varmt på allvar.... MEN sen kom jag på att jag har riktigt dåligt med pengar.....Sen fortsatte jag att kontra med att jag faktiskt knappt ens kan bli brun när solen väl kommer fram, bara sådär grisrödrosa (vilket inte är så snyggt, kolla nasse liksom)... O sen började jag tänka på att jag inte har några träningskläder eller vanliga för den delen och då kom det med pengarna upp igen och allt kändes typ hopplöst..

Man har ju haft många braiga, härliga o lyckliga stunder liksom...En av dem måste vara midsommar...Eller de gånger man är ett helt gäng o hänger i solen typ... Då kom  jag att tänka på att i dessa stunder ingår oftast någon form av alkohol...... O det känns inte riktigt ok på något sätt.... Man växer väl ifrån det behovet någon gång..Alkohol alltså... Jag är lite rädd, för tänk om man inte gör det..... Då kommer jag aldrig skaffa barn ju!!!! O det vill jag väl!! Såklart!! Ungar e skitkul! Även fast jag är rätt trött på dem nu!!

Men skitsamma! Det jag ville få fram var att jag är lyclig men samtidigt olycklig!! Eller olycklig?! Mindre nöjd med vissa saker låter mer hälsosamt!! Äh fy fan! Det här e ju sånt som jag ska skriva i min dagbok! Det är ju ingenting för Er o världen att läsa!

Tack o hej.......Leverpastej!!!

( Helle, du är välkommen i sommar)

Jork, Elin o Emma! Jag skiter i bowlingen o middagen me jobbet den 21... vill vara hora fullt ut liksom!!

Kommentarer

  • helenina säger:

    men man blir ju aldrig nöjd och så är det bara. är det inte det ena är det det andra..fuck,,livet är hårt..fast det leker. hmm ja

    2007-04-12 | 18:15:49

Kommentera inlägget här: