BC - live the dream

dax att sätta lökar, det e vår

Kategori: Allmänt

äh nu har jag ändrat stilmallen för vår sida ett litet tag. ja jag vet det är mesigt med blommor, men vafan det e ju vår. typ. och det finns ingen stilmall med ölburkar och sånt. och det går inte att designa en egen. jaja.
shit jag e helt lost, har legat hemma tre dar i sträck nu och bara läst böcker, har inte ens nån lust att käka, bara läsa.. det e fett soft, problemet är ju att man egentligen har andra saker man måste göra också. jaja idag har jag ju iof bokat in en intervju med nån sosse, så nåt har man ju gjort. haha.. snart drar jag och lisa och boxar, jag orkar inte, kommer svimma.

until we meet again, skit på er era fula djäävlar / Johanna

och glöm inte att det är i senaste laget att plantera lökar nu om ni vill ha nå blomster till sommaren.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: