BC - live the dream

äntligen valborg, jag har läntat hela året. eller? eh...

Kategori: Allmänt

oj då har visst inte bloggat på flera dar så här kommer ett litet lägg.

idag har min dag sett ut ungefär såhär: vaknade och vilade ögonen på ett läckert blåställ, rekomenderas varmt till er alla. tagga in till stan o lämnade tillbaka skorna som jag o emmeth funtade på att dela vårdnaden om, men dom var lixom lite dyra efter helgens bravader.. så dom åkte tillbaka. lyckades snitsla mig genom stan utanatt köpa nånting annat. inte ens nåt skit från HM. bra va? det skulle iaf aldrig elin ha klarat. eller hon kanske tillfredsställer sina behov på nätet nuförtiden som så många andra?

sen gick jag hur som helst på bolaget (som vanligt) skönt att när morsan ringde här om dan var hennes  första fråga följande:  "Hej hej, är du på bolaget"? kl 12 på en lördagmorgon lixom.. vad gör man för intryck nu för tiden?? ska faktiskt dricka lite vin ikväll, det gör ju jag nte så ofta. eller om nöden kräver. men i morse vaknade jag och kände att fan, det skulle nog va gott med lite vitt. sjukt. köpte en pava till syrran också, man måste ju försöka fortsätta vara kriminell på alla de sätt som går även fast man börjar bli lite äldre och visare (?) äldre och fullare iaf och fulare kanske.

hur som helst.

gled hem efter att ha köpt lite smask till oss till kvällen. köttfärssås som vanligt. ni får cola lime och grillchips också om ni vill bara för att ni e så söta. ny portkod 2047.  la mig för att läsa lite runt lunch, somnade tydligen och vaknade nu. så det kanske börjar bli dax att hoppa in och rengöra sin skäl. om det är möjligt. får kanske nöja mig med utsidan, för den tyngre vårstädningen av skälen kanske man borde be basse om hjälp. han kan väl göra en exrocism eller nåt. nej, jag vet inte hur man stavar till exrocism och orkar inte kolla upp det heller.

längtar grovt efter er och hoppas att vi alla nån gång långt i framtiden dör tillsammans och blir begravna i en fet famlijegrav, och kan ta samma buss till nangijala eller nangilima. tråkigt att göra en så lång busstur själv. kröka lite

pussel i pussel från johanna in the panna

ps. om vi inte vet vad vi ska göra ikväll, om vi känner för att göra nåt särskilt så kan vi ju gå upp till vitan o spöa fjortisar.











Kommentarer


Kommentera inlägget här: