BC - live the dream

21 grader på lördag eventuellt köttfärs på fredag

Kategori: Allmänt

Hej små barn. Det ska tydligen bli fetvarmt på lördag. Hörde nåt om att vi skulle dricka bärs i medis, men om det ska bli sååå varmt kanske vi borde ligga o sola nånstans istället? typ i hamarby sjöstad eller nedanför mig med ett gäng kalla bärs? både mer ekonomiskt, slappare och trevligare. jag funtar för övrigt på att bjuda dom som vill på spagge o köttfärssås på fredag. finns det något intresse för det så ANMÄL DET HÄR SÅ SNART SOM MÖJLIGT.



20827-64

igår på boxningen gick det för övrigt inte så jävla bra. det var ett helvete att försöka få till krokarna. och sen skulle vi hoppa hopprep, det är inte så jäääävla lätt som det ser ut. ser det ut som att jag brukar hoppa hopprep hela jävla tiden eller? NÄ så skit fick man för sin hoppteknik också. ser jag ut som nån jävla brud eller? du kan väl ta och hoppa iväg åt helvete tänkte jag säga till snubben, men det gjorde jag inte.

puss och kram johanna

och lillan jag hittar inget om nåt ställe som heter roque.. eller det verkar finnas en klubb i oskarshamn, men jag antar att det inte är det stället som menas?




Kommentarer

  • SuperJules :) säger:

    Ååå , ska det vara varmt i hela sverige ?

    2007-04-12 | 09:34:48
    Bloggadress: http://jagkallasjulia.blogg.se
  • Boxaren Scott säger:

    Kan inte på fredag men jag e absolut med på att hänga i solen på lördag..

    2007-04-12 | 16:43:07
  • Anonym säger:

    jag kommer på fredag.... spaghetti o köttfärssås låter fett!! Ska på hudfittan vid 16.. Så jag dyker väl upp till 18-18;30 tiden....ciao

    2007-04-12 | 17:29:35

Kommentera inlägget här: