BC - live the dream

Idol....

Kategori: Allmänt

Nu kanske inte det här är världens bästa bild, men ni som såg idol igår vet vad jag menar.. Alltså jag måste bara fråga hur man tänker när man väljer en frilla som ser ut som en sjöstjärna, spretar åt aaalla håll, samtidigt som man väljer en låt som "Forever young". Ska man sjunga en seriös låt bör man väl ha en seriös frilla annars blir det lite kulturkrock tycker jag. Det går lixom inte ihop. Svårt att ta henne på allvar när jag inte kan sluta kolla på hennes friss. Hon sjöng jättevacker och allt det där, men snälla.. Ha inte mjukisbrallor till en Nobelfest, typ.



20827-12


För övrigt så fattar jag inte varför inga som kan sjunga har gått vidare. Fan vad dom klantar till sig. När man sjunger så pass bra som ex Pauline (som för övrigt hade lite väääl mycket sot kring jacken igår) eller Cosimet (eller vad hon nu heter) så borde man kunna håller nerverna i styr och dra av en simpel låt. Dom borde ju veta att de är tillräckligt bra. OCh det här med låtval, varför väljer man mariah, whitney eller christina?? Ingen självinsikt där inte. Om du inte kan göra det lika bra som orginalet, låt bli.

I could go on and on and on men det är det väl antagligen ingen som orkar läsa ändå, så fuck you! 
 






Kommentarer

  • Andrea säger:

    Jag tycker hennes frisyr var klockren och låten valde hon för sin döda vän. Tycker inte du borde klaga så mycket, ställ upp själv nästa år i stället så lovar jag att hejja på dej!

    2006-09-21 | 09:11:13
    Bloggadress: http://creative.blogg.se
  • johanna säger:

    jättefint verkligen att hon valde låten för sin döda vän, men hennes frilla passade ändå inte med låten.

    2006-09-21 | 13:10:00

Kommentera inlägget här: