BC - live the dream

Blonds have more fun?

Kategori: Allmänt

Elin! Kommer du ihåg när vi var blondiner? Det var tider det, vi ser ut att ha rätt kul eller hur? Nu när man är brunett är det fan andra bullar.. Det är till och med mulet ute. Allt för att fler och fler av oss går över till den mörka sidan. Det kanske är dax att komma hem snart? Mama I'm coming home..



20827-11

Nu när jag skriver kultur så måste jag ju iof vara mörkhårig.. Mörkt hår, rött läppstift och se riktigt riktigt svår ut.. Som hon i idol, Gollum, brorsan du vet!

Kommentarer

  • Elin säger:

    Japp! Det va tider det! Blondin...ja det kommer väl tillbaka någon dag kan jag tänka mig...eller? Jag hoppas det i alla fall så att vi kan ha lite kul snart. Gollum e grym och skolan suger, jag vet.

    2006-09-21 | 20:22:53

Kommentera inlägget här: