BC - live the dream

Gott nylyly år!

Kategori: Allmänt

Nu är det ju faktiskt nyårsafton snart, så jag tänkte att det är dax att börja planera lite! Man måste ju vara ute i god tid om man inte vill stå där i Högdalen centrum med kidsen och spy.


Jag och Elin hittade ju biljetter till Barca över nyår tre-fyra nätter 1000:- ganska så bra pris va.. Tänkte höra om någon vill följa med men jag antar att ingen vill göra det, så jag skiter i att fråga. Vi kan ju sitta här hemma i nån glassig lya i typ Bagis och steka. Najs! En nyårsafton i hooden är ej att underskatta.


Eller så kan man ju gå ut! Jaaa. Hur kul som helst,  gå till nåt kul ställe runt Svampen och glida. Svinkallt och svindyrt.


Kan vi inte åka någonstans? Neeej, jag har inte råd. Men börja spara då, vi behöver bara ett par små slantar. Så kommer vi bort från skiten och festar som eliten.


"ut med skiten, in med eliten. nu kör vi tjejer!"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: