BC - live the dream

Bottenslam

Kategori: Allmänt

Frågan är hur låg nivå det är på Idol-deltagarna i år? När det var audition kändes det som att det var skitmånga bra med, bättre än vanligt. Nu är det inte en jävel som kan ta en ton. Eller jo, hon med långt mörkbrunt hår som sjöng ebba grön i fredags, och Danny måste jag väl säga för Elin och allas skull.

Men i övrigt, vad är grejen. Ta han rakade rockiga Johan som juryn gillar så fett av nån anledning, han kan inte sjunga. Vad e grejen? Vad hör de/ser de som ingen annan ser. Och kom inte och säg att jag har fel, för det har jag inte. Jag har aldrig fel =) nej men serry, han e helt slut. Han är årets  Stina eller eventuellt Jens, Stina var iaf charmig som fan. Men Jens var precis lika kass som Johan och han var kvar in i det sista, snälla rösta in fram den här sopan lika långt.

By the way fattar jag inte hur Nathalie kunde bli wildcard, kyligare och mer kalkylerande tjej får man leta efter. Leta upp närmsta färja istället, och ta med dig snygg-Erik.

Och ja, jag tycker att jag borde sitta med i juryn så det blir nån stil på det hela.

Peace!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: