BC - live the dream

PMS Freak

Kategori: Allmänt

20827-6
Någon som känner igen sig?

Just nu är jag ett riktigt litet monster. En sån där riktigt otrevlig typ. Som en gremlins ungefär. Det finns massa likheter. Jag vill ha mat hela tiden, och helst efter midnatt då jag egentligen borde ligga och sova.

Precis som snubben ovan har man också riktigt dålig hy. Och visst vore det trevligt med en sil, lätta upp stämningen lite lixom. Han har fattat vinken. 

Räcker det inte med att vi har mens en gång i månaden? Måste allt i samband med det också vara skit? Varför blir man ännu otrevligare än vanligt? Och tvungen att ta ut det på första bästa, sorry bout that Peter Pan. Läste någonstans (pålitlig källa va?) att man tydligen kan gå upp ett kilo eller två när man ska ha merra. Va? Vad fan är det för påhitt. Kan någon motivera det? Som om vi behöver två extra kilo att bära runt på när vi redan känner oss fett uppsvullna. Ska man aldrig få passa i sina jeans? 

Åh.. Jag är så jäääävla förbannad. Ni vet hur det känns ibland. Man har inget att vara arg över egentligen. Ingen att vara arg på. Och det är just då man blir som mest förbannad. När det inte finns något giltigt skäl att vara arg. För då har man ingen att ta ut det på. Då ligger ilskan och bubblar under ytan och bara längtar efter att få komma ut. SLÄPP UT MIG! Ge mig ett skäl, snälla någon. Stånga mig. Hoppa på mig. 

Gör nånting.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: