BC - live the dream

Plugg, plugg, plugg

Kategori: Allmänt

Varför är allt annat så mycket viktigare när man måste plugga? Jag tycker tydligen att det finns en mening med att sitta framför datorn och surfa på onödiga sidor. Jag vill inte plugga!!! Kan inte!!
Vaknade halv sex imorse och tänkte på periodiseringsfonder och debit och kredit.....sjukt. Kunde inte somna om heller, tur att man börjar tidigt i alla fall.
Nu har jag i alla fall en långhelg framför mig (hoppas att jag får ledigt på fredag)
Måste ut i  helgen....hur det nu ska gå....vet att du e på emma, och du har ju din festvåning att gå på joyo....kul.
Nej nu ska jag börja faktiskt.
P.S Vill bara tacka pappa för att han försörjer mig emmellanåt så att jag har mat i kylen (eller öl på krogen)
Tjooooooooo

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Jag vet hur det är med surfet, tv:n, vädret, telefonen, ja till och med räkningar känns helt plötsligt väldigt intressanta när det vankas plugg... Det e bara att dra ur jacket. Och sätta sig ner och få det gjort. Lättare sagt än gjort.

    2006-08-15 | 15:28:55
  • Johanna säger:

    by the way så sk ajag inte på festvåningen, vi pallade inte.. för seriöst att prata med andra människor... då måste man ju vara trevlig. orka

    2006-08-15 | 15:58:45

Kommentera inlägget här: