BC - live the dream

Äntligen måndag!

Kategori: Allmänt

Gud vad skönt att det äntligen är måndag! Det känns som att jag väntat på det här hela förra veckan. Ingen dag är liksom lika betydelsefull som måndagen. Nu börjar allt på nytt! Äntligen en vecka till med precis samma procedur.

Hela helgen har jag längtat till måndag. Bara för att få börja om och göra samma sak som förra veckan igen. Vad ska man med en spännande varierad vardag till när man kan ha rutiner istället? Genom att ha ett stabilt jobb och TV slipper man ju överraskningar. =)

M som i måndag är nog min favoritbokstav, och säkert din också. Tänk bara på alla fina ord som börjar på M.

Malaria
Massaker
Misshandel
Missfoster
Morfin
Munkavel
Minröjare
Magister
Malkulor
Marsvin

Och sen har vi ju måndagen också.

Ha en trevlig vecka.


Kommentarer

  • acko säger:

    Måndag är faktiskt min favvo dag :-) det känns som allt börjar på nytt då, en sorts gryning!

    2006-08-21 | 16:20:15
  • Jessica säger:

    Måndag måste vara min favvodag också... Man vaknar, tänker att man måste gå upp inom fem min för att överhuvudtaget hinna slänga i sig den där mackan och kanske borsta tänderna, innan man springer iväg till t-banan... Men så kommer man ju på::::: Just det, Jag har ju inget jobb! Då är livet allt bra härligt!!!!!

    2006-08-22 | 18:51:51

Kommentera inlägget här: