BC - live the dream

SHARASTAFARI

Kategori: Allmänt

Aight brudar, då var det NÄSTAN sista kvällen på ett av alla våra äventyr. På order av Le Jorch så skriver jag nu i våran "blogg". Hade jag mer tid skulle jag kräva ett utömmande svar på vad fan blogg är för något, men okej då, ibland får man sluta vara sån besserwisser och faktiskt göra som man blir tillsagd. (och inte tro att man vet bäst hela tiden)

Jaha, då var det tre dagar kvar, tre, tres, drei. Jag är megastressad och vet lixom inte var man ska börja, med packningen alltså. Nu har jag äntligen städat lite så att Espen kan kånka sina grejer hem till mig och sköta om mormors hamster, Gabriella. JAAAA jag ska rensa buren innan.

Ingen tid för djupa, seriösa inlägg men nästa gång jag skriver är jag i Barcelona.

Hasta la proxima vez amores chicas

HIll

Kommentarer


Kommentera inlägget här: