BC - live the dream

Hösttermin

Kategori: Allmänt

Då var den här! Höstterminen. Vad fort det gick. Som vanligt. Vad har man gjort i sommar egentligen? Inte micket! Tältsafari i Halmstad och på Gotland, nästa gång tar jag med mig gummistövlarna. Juste får inte glömma att förstora upp fotot på mig och Uggla vid kiorren. Vilken höjdare! Med örkan eller vad han nu heter på Kickan kunde man kanske ha passat på, eller hur? Var det pinsamt att plåta eller Jessi ?

Så vad händer i höst då? På BC-fronten intet nytt! Nä det stämmer faktiskt inte för en gångs skull. Allt är inte samma lika. Hillary och Jelena har packat sina väskor och paddlat till Barca ännu en gång. Mycket nöje. Det blir säkert bra. Emma har börjat plugga sociologi, blir man Sos-kärring då? =) Om så är fallet kan du säkert få ta ett samtal eller tio med mina framtida snorungar. Damn. Elin rullar på ekonomi och design, coolt. Ganska, ganska så nice.  Vi ska käka mycket pastasallad i matsalen under bibblan, micket bra grejer. Nästa termin kommer Emmeth också, hon kan inte hålla sig. Vi har bara varandra.

Jessi rullar vidare på dagis, det funka? Kanske tretton eller. Blir det nå ungar snart eller? Det var ett djävla tjat. Inte bara från Jessis håll utan överlag. De biologiska klockorna har börjat ticka på riktigt. Men det kankse e micket snack också. Är det på riktigt någon som vill torka geggiga rumpor på heltid? Det har jag svårt att tro. Ungarna e söta när de håller snattran, men hur ofta är det ?

Lillan lagar mat. God mat men den smakar vi inte på tillräckligt ofta tyvärr. Men jag förstår, palla laga mat åt oss slynor när du gör det på heltid at Sjösidan. Mysigt värre. Hoppas du inte hittar nå lik i vinter. Sa jag att häxorna sparkar igång på söndag? Jag tror det iaf, vet inte om det e nya avsnitt. Man vet ju aldrig lixom. Time will tell, gud e god. osv osv. Kan du o syrrorna styra upp haket snart eller? Liljeqvists ska det heta och det kommer blir hur grymt som helst.

Tänk om jag skulle glömma nån när jag håller på såhär och skriver ? Våga skriva isär.

Lisa. Blir det nå Uganda eller? Blire deeee. Glad för din skull. Fram med ringen på fingret, det e det enda rätta. Ge honom inget innan du har stenen, en karat minst va! Inge smågrus som vi fick av Linkan och Fredrik, du kommer ihåg va? Söta kids ni kommer få. Känn ingen press eller så från min sida, jag vill inte ens sitta barnvakt så det e lugnt. Döp en unge till Jorken så e vi kvitt. För nåt.

Jenny. Ja vad gör du egentligen? Jag vet inte. Jo du rullar natt eller hur var det? Men sen då? Kommer du digga Shell för att sen dra till Thailand eller? Man vet aldrig riktigt med Jenna Jey. Hon går som hon går, kör som hon kör. Hoppas du får din bar i Thai-Thai nån gång, det vore ganska. Ganska så najs!

Så nu mina kära små sångfåglar. Lycka till höst med vad än ni tar er för.

Kom ihåg, Joyrschen loves you.









Kommentarer

  • helenina säger:

    två jävla år sen.. shit. visste inte äns att det fsnns en blogg

    2007-04-24 | 22:31:13

Kommentera inlägget här: